Activity Stream
227,828 MEMBERS
11305 ONLINE
greengrassforums On YouTube Subscribe to our Newsletter greengrassforums On Twitter greengrassforums On Facebook greengrassforums On Google+
banner1

Results 1 to 9 of 9
  1.     
    Junior Member

Québec outdoor

I want to know when I need to use my 20-20-20
    and wath is supose to be the size of my plant its bubblegum weed

If your are from québec please say me some tricks

and scuse me for the writhing but im french
    C.B Reviewed by C.B on . Québec outdoor I want to know when I need to use my 20-20-20 and wath is supose to be the size of my plant its bubblegum weed If your are from québec please say me some tricks and scuse me for the writhing but im french Rating: 5

2.   Advertisements

3.     
    Junior Member

Québec outdoor

No body can help me ?????

4.     
    Senior Member

Québec outdoor

i use 20-20-20 throughout the vegitative phase and swich to a bloom fert (10-30-30 or something) about now forthe flowering phase. i live in tennessee though.
    Dylan

5.     
    Senior Member

Québec outdoor

Don't over do it with the nutes!start out with 1/4 strength.
    Every post I make is purely fictional. Any information I have about cannabis is either through common sense or intensive reading. Any pictures posted by myself or anyone using my username are not my own and are in fact picture found on google images. I will not be held responsible for anything that I say on these forums.

6.     
    Senior Member

Québec outdoor

Hi C.B!!! Bonjour mon amis.

J'ai 3 marijuana plants. Deux des usines sont de six pieds de grands. L'autre plant est de 4 pi de grande. Je n'emploie pas des aliments. Si vous decidez d'employer les aliments assurent que vous n'alimenntez pas aux plants trop. Elle les tuera. Vous devez employer un peu d'aliments. Mon Francais n'est pas tres bon. Je suis desolee.

Faites attention avec les aliments mon ami ! ! ! ! J'espere que votre experience croissante est agreable.

Sincerement, Ontariogrower de Ontario Est.

7.     
    Senior Member

Québec outdoor

Assurez vous que les plants obtiennent un bon nombre de lumeire (sp?). Arrosez-les quand le sol est sec. Laisez la nature de mere effectuere son travaille.

8.     
    Senior Member

Québec outdoor

What?whaaaa?
    Every post I make is purely fictional. Any information I have about cannabis is either through common sense or intensive reading. Any pictures posted by myself or anyone using my username are not my own and are in fact picture found on google images. I will not be held responsible for anything that I say on these forums.

9.     
    Junior Member

Québec outdoor

et quand tu donnes du nourriture.. tu le donne le matin parce-que les plant consomment la nourriture quand il y a de lumière

10.     
    Junior Member

Québec outdoor

ok tanks pour les conseil